Quines ens visiten?

jueves, 17 de septiembre de 2009

ASSEMBLEA:PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES A DELEGATS



Avui dia 17 de setembre, eligim els dos delegats per el curs 2009/20010

CANDIDATS:

Patricia,Julia,Agustin,Alejandro Ca,Adrian,A. Garcia,Mariana,A.Clemente,Toni,Dolores

Aaron,Christian,Daniel F.

En Ruben,delegat del curs anterior llegeix els requisits que l'assemblea del divendres va aprovar que haurien de reunir els delegats:que sigui responsable, fer esforç per no ser tímid, educat, que sapi agafar notes, que faci bona lletra, que escolti les opinions, que sigui respetuós, que raoni bé i que tingui bon comportament.

A continuació els candidats diuen per què volen ser candidats, si reuneixen els requisits exigits per l'assemblea i en cas de no reunir-ho -els quin haurien de millorar i quines propostes durien a terme per millorar la classe.


Patricia:

Que t´agrada fer?luisa M

Soc tímida i m´agrada la gimnastica rítmica.


Julia:

Si me toca amb la Patricia estaria amb la Patricia, i m´agradaria representar a sisè.


Agustin:

M´agradaria ser per primera vegada delegat, agruparia més la classe, proposaria als professors fer més treballs en grup i duria les propostes que vosaltres em digueu a la Junta de Delegats, com per exemple les del carnaval .Jo ho faré.


Alejandro Castaño.

A mi m´agradaria millorar les festes de l'escola, com la fireta de Sant Martí i també faria canvis a la classe.


Toni

A mí m´agradaria ser delegat perquè mai m' han votat i intentaré millorar els meus deures; si algú s'està barallant jo ajudaria a que no se barellasin.


A. García

A mí sempre m' ha agradat ser delegat però no he tingut mai els suficients vots. J0 intentaré que ningú es baralli. Sé que tenc alguns defectes, com la lletra, però jo si me votau milloraré la lletra i també intentaria respectar les opinions.


D. Fernandez

A jo m'agradaria ser delegat perquè no vull que ningú se baralli i vull complir en millorar les festes. Jo crec que estic capacitat per ser delegat.


Christian

A jo m´agradaria ser delegat perquè m' agradaria ser-ho .La fireta està bé però vull canviar els jocs de la platja. Si algú se baralla ho diria al professor i no vull reaccionar bruscament al pati.


Alex Clemente

A jo m´agradaria ser delegat perquè a segon curs jo ho vaig ser i m'agradà molt, però no sé molt bé si tenc totes les característiques per ser un bon delegat. Evitaria no molestar ni barallar-me amb un amic e intentaria reaccionar no molt bruscament.

Aaron:

A jo m' agradaria ser delegat perque no ho he sigut mai. Per ser delegat seria més tranquil i ajudar als demés. Quan un nin volgués estar amb un altre l' ajudaria.

Dolors:

A jo m' agradaria ser delegada de curs perque mai ho he estat i ajudaria a que hi hagi més treball i canviaria el meu comportament.

Mariana:

A jo m' agradaria ser delegada perqué mai ho he estat i si o fosi intentaria superar la timidad i anar més viatges i fer més rifes i no cambiaria res de les festes.

Adrian:

A jo m' agradaria ser delegat i milloraria els esports i fer campeonats i crec que estaria bé. estic trist perquè en Bep es molt simpàtic i molt bona persona i aquest curs se jubila. També intentaria ser més simpàtic.


Vots:

Patricia 2 vots
Julia 2 vots
Alejandro Castaño 8 vots
Mariana 7 vots
Dolors 4 vots
Daniel Fernandez 1 vot
Adrian 6 vots
Christian 1 vot
Alex Garcia 9 vots
Alex Clemente 1 vot
Agustin 5 vots
Aaron 5 vots
Toni 3 vots

Delegats:
Delegat Alex Garcia
Sub delegat Alex Castaño.

No hay comentarios:

Publicar un comentario